Strawberry proats

Publicerad 2014-03-25 15:42:27 i Breakfast, Recipe,

Normalt sett äter jag bara gröt på morgnarna i samband med tidiga träningspass eller löprundor, men imorse gjorde jag ett undantag då jag var så himla sugen. När Ica dessutom hade färska jordgubbar på erbjudande kunde jag inte låta bli att knåpa ihop en jordgubbsgröt toppad med ännu mer jordgubbar och annat gott!
 
Recept:
Till gröten
1 dl fiberhavregryn
1 halv skopa proteinpulver av smaken Strawberry White Chocolate (från fitnessguru)
2 dl vatten
2 msk linfrön
En nypa salt
 
Sedan toppade jag det hela med fyra skivade jordgubbar, en halv bana, en clementin, en näve russin och lite kokosflingor på toppen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela