Lundaloppet

Publicerad 2014-05-19 23:30:00 i Training,

Hej på er! Det har gått ett par veckor sen sist nu. Även instagram (@cleanreshape) har det varit tyst på, men nu är jag taggad och framför allt sugen på att sätta igång igen! Har många recept som väntar på att få testas samtidigt som jag saktar börjat hitta tillbaka till styrketräningen efter ett antal veckor med nästan enbart löpning.
Så vad har jag hittat på på senaste? 10de sprang jag Lundaloppet tillsammans med en vän. Rundan gick absolut bra och kom in på tiden 50.34 (om jag minns rätt nu...). Nöjd med resultatet, men hade gärna hamnat under 50-strecket - får bli nästa lopp helt enkelt! Har ett allmänt löparsug mest hela tiden just nu, vilket känns himla kul. Även börjat jobba mig uppåt i avstånden med nån form av bakgrundstanke att klara halvmara till nästa vår... Vi får se hur det går med det!
 
Iallafall, hoppas ni är några som stannat och är sugna på att hänga med mig i framtiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela