One delivery One Whey

Publicerad 2014-03-20 14:40:01 i Casual,

Idag kom ett paket från fitnessguru samt ett efterlängtat från Tradera... Visar vad som fanns i lite senare, nu ska jag ut och gå med vovven i solen innan lite mellanmål och träning. Supertaggad då jag både sov ut ordentligt och vilade igår, vilket innebär massor med energi att göra sig av med idag. Idag står alpingympa-pass på schemat eller eventuellt gympaXstång följt av löpning och extra styrka på gymmet efteråt. 
 
På tal om schema så ska jag skriva ett inlägg snart med hur min träningsvecka ser ut, samt hur jag äter och med vilka mål. Hoppas det kan vara av intresse!
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2014-03-21 09:12:25

Hittade din blogg av en slump på Instagram men tror den kommer bli en favorit :)

Svar: Åh vad kul att höra! Jag ska försöka uppdatera så ofta och mycket jag kan :)
Julia Hedberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela